به شرکت سام صنعت پارس خوش آمدید
سبد خرید

دستگاه کارواش نانو بخار

دستگاه کارواش نانو بخار
سام صنعت پارس
دستگاه کارواش نانو بخار
  • انبار: موجود در انبار
1,000,000تومان
قیمت بدون مالیات: 1,000,000تومان


دستگاه نانو بخار فناوری جدیدی است که در آن از بخار آب برای شستشو‌ و تمیزکاری انواع خودرو استفاده می شود. عملکرد این دستگاه تقریبا شبیه به دستگاه کارواش بخار است و تفاوت این دو مدل فناوری در آن است که در دستگاه های نانو بخار از مواد شوینده نانو که مخصوص بخار تهیه شده است. در خروجی دستگاه استفاده می شود که می تواند قدرت شویندگی و تمیز کاری را به نحو چشمگیر افزایش دهد. نانو کارواش بخار دستگاهی جدید و به روزی است که با استفاده از آن می توان خودرو های مختلف را با بخار و مواد شوینده نانو با کیفیت مناسب شستشو و تمیزکاری نمود.

روال کار در دستگاه نانو بخار چگونه است؟

روال کار در دستگاه کارواش نانو بخار به این شکل است که دو خروجی بخار و مواد شوینده نانو بر روی آن جا نمایی شده است با استفاده از یک لنس مخصوص بخار و مواد شوینده نانو را ترکیب کرده و بر بدنه خودرو در زمان لازم اسپری کند. از ویژگی های این روش آن است که براحتی لکه ها و جرم های سنگین را از روی بدنه خودرو پاک می کند. همچنین پولیش داخل مواد نانو باعث می شود علاوه بر تمیزکاری سطح خودرو، پوشش رنگ بدنه آن هم جلا پیدا کرده و درخشان گردد. باید به این نکته توجه داشت که در کارواش نانو بخار شستشو و تمیزکاری ماشین بدون استفاده از مواد شوینده انجام می شود. علاوه بر تمیزکاری سطح خودرو باعث بالا رفتن سرعت کار شده و از آلودگی محیط جلوگیری می‌کند. تمیزکاری به این روش پس‌ماند برای انتشار در طبیعت ندارد.

فوائد و مزیت های استفاده از دستگاه نانو بخار

استفاده از دستگاه نانو بخار برای کارواش یا شستن و تمیزکاری ماشین فوائد و مزیت های زیادی دارد. مثل بالا رفتن سرعت شستشوی انواع خودرو، براق شدن بدنه خودرو به دلیل استفاده از مواد پولیش در ترکیب نانو، تمیز و براق نمودن بدنه ماشین بدون استفاده از دست یا دستمال، بالا رفتن سرعت کار که باعث افزایش بازدهی می شود و تعداد بیشتری از ماشین ها را می توان شستشو نمود. بالارفتن بازده کار خود بخود باعث بالا رفتن درآمد مرکز خدمات دهی کارواش بخار نانو می شود. استفاده از دستگاه نانو بخار باعث کاهش هزینه‌های جانبی کارواش خودرو می‌شود که می تواند در نوع خود چشمگیر باشد. استفاده از دستگاه کارواش نانو بخار به دلیل کوتاه شدن زمان تمیز کاری و کاهش هزینه‌های جانبی به طبع رضایت مشتری را افزایش می‌دهد. ممکن است باعث شود مشتری دوره زمانی تمیزکاری خودرو را کوتاه تر نماید.‌

کارواش نانو با استفاده از مواد شوینده واتر لس

مواد شوینده نانو که در دستگاه نانو بخار استفاده می شوند از تنوع بالایی برخوردار هستند. یکی از مواد شوینده با کیفیت و پر طرفدار نانو که برای شستشو و تمیز کاری نیاز به آب فشار قوی یا آب شیر ندارد. مواد شوینده واتر‌لس‌نانو است که برای استفاده از آن فقط یک دستمال میکرو فایبر مخصوص کارواش و تمیزکاری خودرو کفایت می‌کند. بکارگیری این روش از هدر رفت آب و ایجاد پس ماند و آلودگی محیط زیست به شکل قابل توجهی جلوگیری می نماید.

دستگاه کارواش نانو بخار

استفاده از کارواش نانو بخار برای مراکز خدماتی

استفاده ار روش های قدیمی و سنتی شستشو و تمیز کاری ماشین باعث اتلاف انرژی و آب می شود. در روال معمول کارواش های سنتی برای شستشوی یک خودرو با آب فشار قوی واتر جت در حدود 90 لیتر آب شهری مصرف می‌شود. اگر این میزان بر تعداد ماشین هایی که روزانه برای شستشو و تمیز کاری اقدام می کنند ضرب شود عدد بزرگی به وجود می آید که باعث هدر رفت منابع طبیعی می شود.  پس ماند و آب آغشته شده زیادی به انواع مواد شوینده وارد چرخه طبیعت می شود. در طولانی مدت می تواند باعث آسیب های جدی و خطرناک به طبیعت و شرایط زیست بوم شود. استفاده از دستگاه نانو بخار باعث کاهش بسیار زیاد آب مصرف می‌شود و شستشوی خودرو با این روش هیچگونه پس ماندی وارد طبیعت نمی‌کند.‌  در روش کارواش به شکل سنتی برای هر ماشین با توجه به شرایط خرید دستگاه کارواش بخار زمانی بین 30 دقیقه یا یک ساعت طول می کشد که در روش استفاده از نانو بخار این زمان به حدود یک سوم کاهش پیدا می کند.

استفاده دستگاه کارواش نانو بخار برای شستشوی موتور

جواب این سئوال مثبت است و از نانو بخار می توان برای شستشو و تمیز کاری موتور خودرو بدون استفاده از مواد شوینده استفاده کرد. با نانو بخار به دلیل استفاده از مواد شوینده نانو می‌توان تمام ی لکه های روغن و گریس روی سطح قسمت های مختلف تمیز نمود. در روش استفاده از دستگاه نانو بخار برای بالا رفتن کیفیت شستشوی موتور خودرو می توان از مواد شوینده نانو استفاده کرد. استفاده از مواد نانو به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند می‌تواند برای تمیز کاری موتور ماشین ها بسیار مفید و راهگشا باشد‌.

انواع دستگاه نانو بخار

دستگاه نانو بخار از لحاظ شرایط نگهداری و استفاده دارای تنوع بوده و به سه دسته سیار، ثابت و قابل حمل تقسیم می شود. که در ادامه به شکل مختصر و مفید به آن ها اشاره می شود.

نانو بخار سیار

دستگاه نانو بخار سیار با توجه به نوع ساخت و تکنولوژی می توان در کامیون برای تردد و انجام شستشو در فضاهای مختلف استفاده کرد.‌ دستگاه های کارواش نانو بخار در حجم ها و ظرفیت های مختلف 150 لیتری، 250 لیتری و 550 لیتری تولید و عرضه می‌شوند. این امکان را فراهم می کنند که هرکس متناسب با شرایط کار خود بتواند نوع مناسب آن را تهیه و استفاده نماید.

دستگاه کارواش نانو بخار ثابت

دستگاه های کارواش نانو بخار ثابت به طور ویژه برای جا نمایی و نصب در کارواش های مختلف طراحی و تولید می شوند. با توجه به شرایط، وزن این مدل دستگاه ها سنگین است و از قدرت بالایی بهره می برند به شکلی که ساعت های متوالی می توانند بدون وقفه کار کنند. ظرفیت دیگ های این مدل دستگاه نانو بخار با شکلی است که قادرند 8 دهنه کارواش خودرو را پاسخگو باشند. همچنین مدت ها نیاز به سرویس و نگهداری نداشته باشند.

دستگاه های کارواش نانو بخار قابل حمل

دستگاه های کارواش نانو ‌بخار قابل حمل برای تمیز کاری و شستشوی دستگاه های مراکز صنعتی و غیر صنعتی که نمی توان دستگاه ها را برای استفاده از این خدمات جابجا کرد استفاده می شوند. ویژگی دستگاه های نانو بخار قابل حمل این است که می توان آن ها را برای استفاده به مکان های مختلف منتقل کنند. پس از اتمام کار به محل اولیه انتقال داد که باعث راحت شدن شستشو و تمیز کاری در فضاهای مختلف می شود.

تفاوتی دستگاه کارواش بخار و دستگاه های نانو بخار

  1. دستگاه های کارواش بخار و نانو بخار از نظر نوع ساختار و روش کار تقریبا شبیه به هم هستند و تنها تفاوت آن ها در استفاده از مواد شوینده نانو برای تمیزکاری است.
  2.  در دستگاه‌های کارواش بخار و نانو بخار از طریق یک فرایند مشخص آب برای تمیزکاری به بخار تبدیل شده و با فشار زیاد به فضای بیرون منتقل می‌شود‌‌. با استفاده از بخار خروجی می توان برای تمیز کاری و شستشوی انواع خودرو ها استفاده نمود.
  3.  اما در خیلی از موارد ممکن است بخار به تنهایی از قدرت تمیزکاری لازم برخوردار نباشد به همین جهت در دستگاه های نانو بخار از مواد شوینده نانو برای بالا رفتن کیفیت شستشو و تمیز کاری استفاده می شود.
 

سخن پایانی

دستگاه نانو بخار نوعی جدید از دستگاه های کارواش بخار است که برای شستشو و تمیزکاری انواع خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت این مدل دستگاه نسبت به دستگاه‌های کارواش بخار استفاده از مواد نانو برای تمیز کاری و شستشوی ماشین است که هم باعث از بین رفتن لکه های سنگین می‌شود. به دلیل استفاده از مواد پولیش در مواد شوینده نانو بدنه خودرو براق می شود. استفاده از دستگاه بخار نانو برای تمیزکاری ماشین از انتشار انواع مختلف مواد شوینده و پس ماند به طبیعت جلوگیری می کند. همچنین در صرفه جویی مصرف آب در شرایط خشک سالی بسیار موثر است و مانع هدر رفتن منابع آب شهری می شود.  

شرایط بازگشت کالا

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب