به شرکت سام صنعت پارس خوش آمدید
سبد خرید

خرید دستگاه کارواش بخار

خرید دستگاه کارواش بخار
سام صنعت پارس پر فروش Sold Out
خرید دستگاه کارواش بخار
  • انبار: Sold Out
1,000,000تومان
قیمت بدون مالیات: 1,000,000تومان

موتور شویی/ صفر شویی/ قطعه شویی/ دیتیلینگ

  • سایز۱۵۰
  • سبد ۱۳۵
  • مدل گرد
  • دوپمپه ویژه
  • با چربی گیر
  • دکل جرثقیل
  • تابلو برق مجزاسخنگو
  • رنگ کوره ایی
  • مشعل فابریک ایران رادیاتور
  • ظرفیت ۲۵ لیتر
  • دارای بخار خشک و مرطوب
  • دارای مخزن مواد پاش
  • دارای سنسورهای عملکردی آب وبخار
  • تک فاز وسه فاز
  • برق مصرفی ۱۲ کلیلو وات
  • فشار دستگاه ۸ بار
  • ورودی آب دو حالته دستی و اتوماتیک
  • پک کامل دستگاه به همراه شلنگ و لنس ایتالیایی
  • سرنازل موتور شویی/ مواد نانو موتور شویی
  • مناسب جهت اتو سرویس ها/ کارواش ها/ مکانیکی ها و کلیه ی خدمات خودروی

توضیح خرید دستگاه کارواش بخار

خرید دستگاه کارواش بخار و بکار گیری آن راه کاری جدید برای نظافت و تمیز کاری انواع خود رو می باشد. کارواش بخار دستگاهی فوق العاده کاربردی است که به دلیل تولید بخار با فشار قوی می تواند فرایند تمیزکاری خودرو ها را به شکل کاملا مکانیزه انجام دهد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص می شود می توان از آن به عنوان کارواش های سیار و ثابت برای انجام تمیزکاری داخلی و بیرونی خودرو های مختلف استفاده نمود. حرارت و داغی بخار تولید شده در این دستگاه به اندازه ای است که بتواند همه آلودگی ها، چربی ها، میکروب ها، باکتری ها و گریس های سطوح قسمت های مختلف خودرو را از بین ببرد و خرید دستگاه کارواش بخار را برای فعالین در این حرفه جذاب کند.

روال کار دستگاه کارواش بخار چگونه است؟

روال کار دستگاه‌ کارواش بخار به این شکل است که ابتدا دستگاه به منبع آب وصل می شود سپس برای فعال شدن و انرژی گرفتن به برق شهری متصل می شود.

در ادامه مشعل کارواش با گاز یا گازوئیل روشن می گردد. پس از روشن شدن مشعل یک مدت زمان کوتاهی باید طی شود تا فشار کاری دستگاه نانو بخار به حد مطلوب برسد. وقتی که فشار کاری دستگاه به حد مطلوب و مورد نیاز رسید دستگاه به طور کامل آماده استفاده است و از آن می توان به شکل کامل برای انجام کارهای مورد نظر استفاده نمود. با توجه به مطالب ارائه شده خرید دستگاه کارواش بخار می تواند برای استفاده در کارهای مختلف به در دستور کار افراد علاقمند قرار گیرد. استفاده از این دستگاه نیاز به تخصص و کار آموزی به شکل آکادمیک ندارد چون ساختار و عملکرد دستگاه پیچیده نیست.

دستگاه نانو بخار چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه نانو بخار نوع دیگری از دستگاه های کارواش بخار است که از راه کار استفاده از مواد شوینده نانو در کنار بخار ایجاد شده به منظور بالا رفتن کیفیت نظافت استفاده می شود.‌ از دستگاه نانو بخار برای ضد عفونی و تمیز کار سطوح مختلف استفاده می شود و چون استفاده از مواد شوینده نانو در آن لحاظ شده است کیفیت تمیزکاری آن در سطح بالا تری قرار می گیرد.

هرچند سال های زیادی است که استفاده از بخار به دلیل اثر بخشی بالا و قابلیت ضد عفونی و استرلیزه کردن سطوح مختلف یک اصل پذیرفته شده در صنایع مختلف است. اما امروزه برای صرفه جویی در مصرف آب و بالا بردن کیفیت نظافت استفاده از دستگاه های بخار و نانو بخار یک ایده جدید و مناسب برای کارواش ها به حساب می آید. خرید دستگاه کارواش بخار یا نانو بخار می تواند ایده ای جذاب و جدید برای ایجاد کارواش های باشد که برای شستشوی سطوح داخلی و خارجی انواع خودرو از بخار داغ و شوینده های نانو استفاده می کنند.

آیا استفاده از دستگاه کارواش بخار می تواند به بدنه خودرو آسیب برساند؟

این سئوالی است که ممکن است ذهن اکثر کسانی را که تمایل دارند. از خرید دستگاه کارواش بخار برای تمیزکاری خودروی خود استفاده کنند به خود جلب نماید. البته پاسخ به این سئوال منفی است چون در صورت استفاده درست و صحیح احتمال آسیب رسیدن به خودرو به پایین ترین حد ممکن می رسد. معمولا دلایلی که باعث آسیب رسیدن به بدنه خودرو در طولانی مدت می شود و ممکن است باعث ایجاد خط و خش بر روی سطح آن شود.

گردو خاک های ریز و درشت، آلودگی های چسبنده و زنگ زدگی یا برخورد اجسام سخت و غیره می تواند باعث ایجاد آسیب های جدیی روی بدنه خودرو شود. لذا حرارت بخار ایجاد شده به وسیله خرید دستگاه کارواش بخار با انواع آلودگی های سخت و چسبنده روی سطح خودرو باید از تناسب لازم برخوردار باشد و در کنار آن استفاده از مواد شوینده نانو تاچلس می تواند همه آلودگی های سطح خودرو را بدون کوچکترین آسیبی رفع نماید.

پس مهارت در استفاده از خرید دستگاه کارواش بخار و چگونگی تنظیم حرارت بخار دستگاه به شکلی که از تناسب لازم با سطح خودرو و میزان آلودگی روی آن برخوردار باشد نه تنها آسیبی به بدنه خودرو نمی رساند بلکه باعث تمیزی و زیبایی آن می شود. همچنین باید توجه داشت که بهتر است بعد از تمیزکاری و شستشوی انواع خودرو با خرید دستگاه کارواش بخار برای خشک کردن سطح خودرو از دستمال های میکرو فایبر استفاده شود تا کیفیت تمیزکاری خودرو بیشتر گردد.

در کل استفاده از دستگاه کارواش بخار به دلیل ایجاد حجم‌ ملایم تری از بخار برای تمیزکاری سطح خودرو می تواند مناسب تر از کارواش های تونلی و شستشوی سلف سرویس خودرو باشد. در روش های تمیزکاری ماشین با استفاده از فشار آب در کارواش های قدیمی، جت واشر مورد استفاده آب را با فشار بالا به سطح بدنه خودرو منتقل می کند که این کار ممکن است در طولانی مدت و انجام این کار به تعداد زیاد موجب آسیب رسیدن به بدنه خودرو شود.

همچنین بخار ایجاد شده به وسیله خرید دستگاه کارواش بخار نمی تواند آسیبی به رنگ خودرو برساند چون رنگ خودرو ها از مقاومت لازم در برابر گرما و سرما با درجات مختلف برخوردار هستند و به راحتی دچار فرسایش نمی شوند. همچنین باید توجه داشت که دمای دستگاه کارواش بخار باید طوری تنظیم شده است که آسیبی به بدنه و رنگ خودرو نرسد. خرید دستگاه کارواش بخار و بکار گیری آن در مراکز مختلف می تواند راه کاری مناسب برای بالا رفتن کیفیت تمیزکاری خودرو باشد.

همچنین باید به این نکته توجه داشت که حرارت خرید دستگاه کارواش بخار می تواند خیلی از میکروب ها و آلودگی های سطح خودرو را به راحتی از بین ببرد بدون آنکه مثل مواد شوینده که در کارواش هایی که با فشار آب خود رو ها را تمیز می کنند باعث آلودگی محیط زیست شود. پسماند آب این کارواش ها در صورت نبودن تصفیه خانه آب و فاضلاب در شهرهای مختلف ممکن است وارد طبیعت شده و موجب برهم خوردن شرایط اقلیمی و زیستی شود.

فوائد و مزیت های استفاده از دستگاه کارواش بخار برای محیط زیست

از ویژگی ها و مزیت های استفاده از خرید دستگاه کارواش بخار و نانو بخار برای حفاظت از محیط زیست همانطور که گفته شد صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از ورود مواد شوینده به چرخه طبیعت است. تجهیزات استفاده در دستگاه کارواش بخار این قابلیت را دارند که تا 80 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند و تا 95 درصد پسماند فاضلاب ناشی از شستشوی خودرو ها را با فشار آب در روش های قدیمی کاهش دهند که اگر یک جمع و تفریق ساده از تعداد خودروهای موجود در کشور انجام شود رقم بزرگی به دست خواهد آمد.همچنین کاهش مواد شوینده مضر و خطرناک و کم شدن ورود این مواد به چرخه طبیعت می تواند باعث بالا رفتن سلامت افراد جامعه شود.

جذب این پسماند ها به بافت گیاهان و درختان و مصرف آن ها به وسیله حیوانات اهلی یا مصرف سبزیجات و میوه هایی که ریشه آن ها از آب های آلوده به پسماند های شیمیایی استفاده کرده اند برای انسان ها می تواند در طولانی مدت عوارض وحشتناکی داشته باشد. لذا خرید دستگاه کارواش بخار و به کار گیری آن در مراکز خدماتی علاوه بر آنکه می تواند از نظر اقتصادی کار مناسب و روبه رشدی برای سرمایه گذار است برای حفاظت از محیط زیست و برهم نخوردن چرخه طبیعت هم می تواند کاری مناسب و شایسته باشد.

نکاتی که دانستن آن در زمان خرید دستگاه کارواش بخار می تواند مفید باشد

اولا خرید دستگاه کارواش بخار مجهز به یک مولد یا تولید کننده بخار است که قادر است. با تجهیزات کنترلی خود، بخار مناسب برای تمیزکاری خودروها را تولید کند. همچنین برای سهولت کار این مولد می بایست، توانایی کار تحت فشار مناسب را داشته باشد. نکته دیگری که در زمان تهیه و خرید دستگاه کارواش بخار باید به آن توجه شود استاندارد بودن دستگاه ساکشن گیر بکس اتوماتیک است. برخوردار بودن دستگاه از استانداردهای لازم باعث می شود ایمنی و شرایط دستگاه تضمین شود و تولید کننده را در قبال مشکلات پیش آمده پاسخگو نماید.

دستگاه های کارواش بخار توانایی فعالیت با سوخت های مختلف را دارند و تولید بخار به صورت متحرک و پرتابل برای آن ها در نظر گرفته شده است. این امکان وجود دارد که بتوان آن ها را در یک فضای ثابت نصب نمود. سیار بودن دستگاه های کارواش بخار از مزیت های این نوع فناوری است که باید در هنگام خرید مورد توجه خریداران و استفاده کنندگان قرار گیرد.

سخن پایانی

خرید دستگاه کارواش بخار و بکارگیری آن در مراکز مختلف می تواند گامی مهم در استفاده از فناوری های جدید باشد. خرید دستگاه کارواش بخار با تولید بخار آب و انتقال این بخار با فشار مناسب و تنظیم شده برای تمیزکاری سطوح داخلی و خارجی خود رو های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از خرید دستگاه کارواش بخار تنها باعث آسیب رسیدن به بدنه و رنگ خودرو نمی شود بلکه حرارت بخار تولید شده در آن به شکل ملایم باعث از بین رفتن میکروب ها و آلودگی های مختلف سطوح داخلی و خارجی خودرو می شود.‌ همچنین استفاده از این دستگاه می تواند در شرایط کم آب و خشکسالی موجود باعث صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از ورود پسماند مواد مختلف شوینده به چرخه طبیعت شود. برای اطلاعات بیشتر به قیمت ساکشن روغن مراجعه کنید.

شرایط بازگشت کالا

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب