به شرکت سام صنعت پارس خوش آمدید
سبد خرید

خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر

خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر
سام صنعت پارس
خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر
  • انبار: موجود در انبار
1,000,000تومان
قیمت بدون مالیات: 1,000,000تومان

خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر می تواند روند کار پنچرگیری ها و مکانیک ها را بسیار آسان کند. خارج کردن لاستیک یا تیوپ از رینگ به روش های سنتی یا با دستگاه های قدیمی کار پر زحمتی بوده و می تواند باعث آسیب رسیدن به لاستیک، تیوپ و رینگ ماشین شود. خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر می تواند گزینه ای مناسب برای تعمیرگاه ها و پنچرگیری ها باشد. هم روند کار را تسریع می کند و هم کیفیت کار به شکل غیر قابل انکاری افزایش پیدا می کند. هرچند ممکن است قیمت این دستگاه بالا باشد. به دلیل سرعت بخشیدن به روند کار به صورت خودکار باعث افزایش بازده کار شده و از نظر اقتصادی خرید آن برای اتو سرویس ها مقرون به صرفه می شود. برای تنظیم باد لاستیک می توان با خرید دستگاه تنظیم باد در اصفهان تنظیمات لازم را انجام دهید.

دستگاه بالانس لاستیک درآر چیست؟

خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر یکی از تجهیزات و دستگاههای است که در آپاراتی ها، پنچرگیری ها و تعمیرگاه ها با شکل گسترده به کار گرفته می شود. وظیفه خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر به طور کلی و مشخص تعویض تیوپ لاستیک های قدیمی، تعویض لاستیک های تیوپلس و تعویض رینگ خودرو ها بدون آسیب رساندن و صدمه زدن به ساختار چرخ خودرو می باشد. بکارگیری و استفاده از این محصول به وسیله تعمیر کاران و تکنیسین ها باعث می شود، آن ها بتوانند به راحتی و با زحمت کمتر لاستیک انواع خودروهای سبک و سنگین را جدا کنند. بکارگیری خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر علاوه بر آنکه روال کار تعویض در آوردن لاستیک و تعویض و تعمیر آن را برای آپاراتی ها و پنچرگیری ها آسان می کند. باعث سرعت بخشیدن به روند کار شده و بازده کار را افزایش می دهد‌. همچنین استفاده از این دستگاه برای خارج کردن لاستیک از رینگ این مزیت و ویژگی را دارد که کوچکترین آسیبی به لاستیک و رینگ وارد نمی شود. لذا خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر و بکار گیری آن در مراکز پنچرگیری و آپاراتی می تواند باعث بالا رفتن سرعت عمل و کیفیت کار آن ها شود. خرید دستگاه نیتروژن ساز برای باد لاستیک پیشنهاد می شود.

فرایند کار خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر چگونه است؟

  1. فرایند کار دستگاه لاستیک درآر به این شکل است که ابتدا رینگ و لاستیک را که کم باد یا خالی از باد شده است. از قسمت بیرونی بر روی جک لق کن می گذارند.
  2. باید به این نکته توجه داشت که لاستیک و رینگ باید به شکلی روی جک لق کن قرار داده شوند .تیغه جک بین محل اتصال لاستیک‌ به رینگ قرار گیرد.
  3. سپس در ادامه با فشار دادن پدال لق کن یک سمت لاستیک از رینگ جدا می شود. سپس عملیات لق کردن در زاویه 180 درجه ای شعاع روبرو نیز انجام می شود و برای آزاد شدن لاستیک از رینگ این کار از دو طرف دقیقا از قسمت داخل رینگ و لاستیک در دو جهت انجام می شود.
  4. در ادامه لاستیک و رینگ لق شده روی سینی دستگاه گذاشته می شود. با فشار پدال های تعبیه شده بر روی این دستگاه فرایند آزاد شدن رینگ از لاستیک مرحله به مرحله تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه پیدا می کند.
  5. خارج کردن لاستیک از رینگ برای تعمیر یا تعویض اگر به روش سنتی انجام شود کاری سخت و زمان بر خواهد بود. ممکن است به دلایل مختلف کیفیت کار انجام شده از نظر در آوردن لاستیک برای تعمیر یا تعویض و جا زدن آن در حد مطلوب و استاندارد نباشد.
  6. لذا خرید دستگاه بالانس لاستیک در آور به وسیله مراکز آپاراتی و تعميرات خودرو می تواند راه کاری مناسب برای بالا بردن سرعت عمل و افزایش کیفیت کار ارائه شده باشد.

انواع خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر

با توجه به پیشرفت های زیادی که در صنایع خودرو سازی و وسایل مکمل این صنعت اتفاق افتاده است. خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر هم از این قافله عقب نمانده و پیشرفت این مدل دستگاه ها را می توان در تنوع بالای آن ها مشاهده کرد. از جمله لاستیک درآر های مطرح و پر مصرفی که در بازار موجود است می توان به مواردی که در ادامه می آید اشاره کرد.

-لاستیک درآر 3 پدال

این مدل خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر همانطور که از نامش پیداست دارای سه پدال می باشد که پدال اول یا لق کن بادی برای لق کردن لاستیک از رینگ کاربرد دارد. پدال دوم جهت چپ گرد یا راست گرد سینی دوار دستگاه می باشد و پدال سوم جهت باز و بسته کردن فک ها یا ناخنی های دستگاه لاستیک درآر کاربرد دارد. این مدل خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر از نظر فنی جز مدل های پرفروش و مطرح انواع لاستیک درآر می باشد.

- لاستیک درآر چهار پدال

این مدل دستگاه لاستیک درآر همانطور که از نامش مشخص است دارای چهار پدال بوده و عملکرد آن تقریبا شبیه لاستیک درآر سه پدال است. سه پدال این دستگاه شبیه به لاستیک درآر سه پدال عمل می کند و پدال چهارم نقش شوک باد را در آن بازی می کند. یعنی دستگاه لاستیک درآر چهار پداله مجهز به منبع باد بوده و در فک ها دارای خروجی باد است. به شکلی که از طریق فشار دادن پدال چهارم این مدل دستگاه لاستیک درآر ایجاد شوک باد می کند که این فرایند می تواند مانع خروج باد از بین رینگ و لاستیک در زمان باد زدن به لاستیک شود.

- لاستیک درآر هلپر دار

لاستیک درآر هلپر دار که مجهز به اهرم کمکی است تقریبا شبیه به لاستیک درآر چهار پدال یا سه پداله است. تنها تفاوت این مدل لاستیک درآر با انواع دیگر در اهرم کمکی بادی کنار اهرم اصلی عمودی دستگاه است که می تواند مزیت هایی مثل عملکرد مناسب تر، عدم استفاده از تایلیور و حفاظت بهتر رینگ و لاستیک در برابر سایش و پارکی داشته باشد.

- لاستیک درآر کمر شکن

دستگاه لاستیک درآر کمر شکن هم از نظر عملکرد شبیه به لاستیک درآر سه پدال و چهار پدال است. منتهی در این مدل دستگاه ستون اصلی عمودی آن توسط نیروی باد به سمت عقب خم شده و ستون اصلی به فاصله دلخواه تنظیم می شود. بیشتر مناسب برای کار با لاستیک هایی است که دارای رینگ پهن می باشند. امروزه با توجه به تنوع بالایی که این مدل دستگاه در طراحی و تولید دارد. خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر و انتخاب نوع مناسب آن برای مراکز مختلف تعمیراتی و آپاراتی ها نسبتا آسان و مقرون به صرفه شده است.

دستگاه بالانس لاستیک درآر خودرو از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

همانطور که گفته شد دستگاه لاستیک درآر خودرو از نظر طراحی و تولید از تنوع بالایی برخوردار است‌ منتهی باید. به این نکته توجه داشت که ساختار کلی این مدل دستگاه شبیه به هم است و ممکن است در جزئیات و داشتن آپشن های بیشتر متفاوت باشند. دستگاه های لاستیک درآر خودرو به صورت کلی از بخش هایی مثل موتور الکتریکی کم مصرف با قدرت زیاد، داشتن جک قدرتمند لق کننده لاستیک که پنوماتیک است.

بکارگیری خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر چه مزیت های می تواند برای صاحبان خودرو و آپاراتی ها داشته باشد؟

بکارگیری خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر علاوه بر آنکه می تواند باعث سرعت بخشیدن به روند کار شده و روال تعویض و جا نمایی لاستیک و رینگ خود رو را آسان کند.

مزیت ها و فوائد دیگری

  • پارگی لاستیک یا تیوپ
  • بالا رفتن دقت و ظرافت کار
  • سرعت و سهولت در جداسازی لاستیک و رینگ به صورت ایمن
  • کاهش میزان نیروی انسانی و یدی
  • اطمینان خاطر از عدم آسیب رسیدن به رینگ ها و لاستیک های گران قیمت
  • جلوگیری از فرسایش و ساییدگی رینگ ها
  • بالا رفتن امنیت تکنسین ها به خاطر استفاده از دستگاه ایمن و پیشرفته
  • کاهش زمان لازم برای انجام تعمیر یا تعویض لاستیک
با توجه به موارد یاد شده خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر می تواند گزینه ای مناسب برای تعمیرگاه ها و آپاراتی ها باشد. علاوه بر آنکه کیفیت کار آن ها افزایش پیدا کند، به دلیل بالا رفتن سرعت کار در آمد آن ها هم به طبع آن افزایش یافته و خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر برای آن ها مقرون به صرفه می شود.

سخن پایانی

امروزه خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر می توان جز اولویت های مراکز تعميرات ماشین و آپاراتی ها باشد. علاوه بر آسان کردن فرایند، کار باعث بالا رفتن دقت و کیفیت کار شده و برای تعویض یا تعمیر لاستیک و رینگ زمان کمتری صرف می شود. دستگاه بالانس لاستیک درآر از طراحی و تنوع بالایی در تولید برخوردار است، بشکلی که این تنوع باعث شده است. تا صاحبان مراکز تعمیراتی و آپاراتی با توجه به نوع نیاز و توان مالی بتوانند نوع مناسب آن را انتخاب و خریداری نمایند. خرید دستگاه بالانس لاستیک درآر و بکار گیری آن در تعمیرگاه ها و آپاراتی های مختلف می تواند باعث کاهش زمان مورد نیاز برای تعمیر یا تعویض انواع رینگ و لاستیک شود. که خود بخود بازده کار را افزایش داده و باعث افزایش تعداد سرویس های انجام شده می گردد. برای مطالعه بیشتر می توانید به این قسمت خرید دستگاه انژکتور شور مراجعه کنید.

شرایط بازگشت کالا

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب